diumenge, 6 d’abril del 2014

Fundacio Miró


FUNDACIÓ MIRÓ

 El dia 7 de febrer, divendres varem anar a la Fundació Miró a veure  l´exposició "Davant 
l´horitzó". 
A mi les obres em varen entusiasmar molt,  tot i que en algunes obres em costava veure l´horitzó però al final el veia. El tipus d´obres que  varem veure eren quadres, instal·lacions,  fotografies, videos, també hi havia una llum ultra violeta etc etc...
Les obres que mes em varen agradar varen ser 3: la primera era aquella que hi havien dos trosos de metall i que l' ombra es l´horitzó. La segona era la que hi havia en el triptic que una part era blava i l´altre blanca.I la tercera era aquella que estava a la primera sala que era de fusta pero pintada de color d´or hi havia quatre horitzons.Les obres que mes em varen estranyar varen ser 3: La primera era aquella que era tota blanca em va semblar molt estranya perque fer un quadre tot blanc costa veure l´horitzo. La segona era aquella tota verda i tambe em semblava molt estranya. I la tercera la de puntets negres i tota verda. El video també em va agradar molt. Varem dinar en una esplanada al costat del parc i m´ho vaig passar molt bé.
 .

 Els quadres que hi havien , eren horitzons, alguns altres eren escultures,etc...  Com per exemple, hi havien: un horitzó al mar, un horitzó en un fluorescent, un horitzo a traves d'una casa abandonada, etc.
El quadre que més em va agradar, es un quadre que te com 2 mons, un es el mon positiu, i l'altre es el negatiu. El mon positiu estava  cap per avall, i el mon negatiu estava cap per a dalt. El mon positiu era una granja, i no contaminava el cel! i el mon negatiu era com una fabrica, que contaminava molt; feia molt fum! el dibuix era una roca, fabrica.
El pintor es deia Georg Baselitz!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada